Máme radi reklamácie …

rozbitá lavička

Áno je to tak. Sme samozrejme radi, keď je ich čo najmenej, ale každá reklamácia nás posunula dopredu. Hovorí sa, že „učený z neba nespadol“ a platí to aj pre nás. Snažíme sa preberať poznatky zo všetkého okolo nás a bohužiaľ i reklamácie sú pre nás zdrojom skúseností, ktoré nás posúvajú dopredu.

„Najhoršie“ je pre nás zákazník, ktorý nám nedá vedieť o tom, že sa nám niečo nepodarilo a nedá nám možnosť to napraviť. Príčinou chyby môže byť nevhodná technológia, zlý postup, chybný vstupný materiál, nedostatočná výstupná kontrola a ďalšie. A hoci sa snažíme realizácie po určitej dobe preverovať a prípadné nedostatky riešiť, je aj reklamácia tým impulzom k zmene.

Preto ak viete o niečom, čo nefunguje ako má, dajte nám vedieť a tým možnosť sa vyvíjať.

Napríklad technológie povrchovej úpravy. Na odporúčanie sme spočiatku lakovali s podkladovým zinkovým náterom. Vďaka užívaniu mobiliáru však dochádzalo k narušeniu povrchu a vzniknutými prasklinami následne ku korózii ocele, ktorá sa šírila pod lakom. Tá bola príčinou následného lúpané vrchnej vrstvy. Vďaka reklamáciám i po záručnej dobe, sa nám podarilo príčinu zistiť. Nasledovalo nové hľadanie a skúšanie, prechod na duplexné povrchové úpravy.

poškození laku bez podkladního žárového zinku

Nepozeraj sa tam, kde si spadol, ale tam, kde si pošmykol.

Africké príslovie

Copyright © 2014 Urbania s.r.o.